Skip to content

Elfáradtam

2009/05/09

A “Széttört Álmok” szvit első része. Szövegét írta: Tálos Endre

Syrius:
Elfáradtam

Elfáradtam én már
Nincsen tovább
Ami az életemben cél volt eddig, nincs már
Elfáradtam én már
Pihennem kell
Ezen a pihenésen kívül más már nem kell
Elfáradtam én már
Fáraszt a lét
Mivel csak nehezebbé tehetném a másét
Elfáradtam én már
Elég a zaj
Elég a lelkem mélyét összetörő sóhaj
Elfáradtam én már
A csend is elég
Ami csak lárma volt az életemben mindég
Elfáradtam én már
Nem gyógyulok
Ami meggyógyítana, számomra az túl sok

No comments yet

Vélemény, hozzászólás?

